Model działań

Dbamy o poczucie bezpieczeństwa. O efektywność.

Ważne dla nas są nie tylko szacunek dla różnorodności, troska o drugiego człowieka, zrozumienie obaw i oporów, ale też świadomość celu i konsekwencja w działaniu. Biznes bowiem nie jest z natury rzeczy demokratyczny. Nie może być! Właściciel firmy czy dyrektor handlowy muszą wyznaczać kierunek.

 

1. Analiza sytuacji wyjściowej

2. Projektowanie przebiegu procesu szkoleniowego

3. Kompleksowa aktywność

4. Pomiar rezultatu

5. Wsparcie wdrożenia, mapa zmian

Poznajemy oczekiwania klienta, diagnozujemy jego potrzeby. Wskazujemy możliwości poprawy wyników i kluczowych obszarów funkcjonowania organizacji. Pozostając w kontakcie z klientem, poszukujemy rozwiązań odpowiadających specyfice organizacji i zespołu uczestników procesu. Aktywność jednocześnie uczestników zaangażowanych w proces, jak i trenera-konsultanta. Zarówno przed szkoleniem (ankiety, rozmowy, testy, arkusze ocen i kompetencji), jak i na samym warsztacie. Określamy wyniki. Mierzymy efektywność dotychczasowych działań. Przygotowujemy szczegółowy raport dotyczący pełnego procesu oraz indywidualnych zadań dla uczestników. Interesuje nas skuteczność – to, co stanie się po szkoleniu, w miejscu pracy. Zależnie od potrzeb. W celu osiągnięcia efektów wypracowujemy model kolejnych działań w ramach zasobów organizacji oraz ścieżki implementacji zachowań i rezultatów.
 Model działań 1  Model działań 2  Model działań 3  Model działań 4  Model działań 5