Szkolenia dedykowane

Specjalizujemy się w pracy z kadrą menedżerską.

Nasze szkolenia menedżerów opierają się na założeniu, iż firma jest systemem, zaś zmiany w systemie firmowym (i jego składowych – poszczególnych działach firmy) mają charakter procesowy. Proponujemy zatem pracę uwzględniającą procesowość zmian – odchodzącą od warsztatu jako jednorazowego zdarzenia i traktującą działania edukacyjne i szkoleniowe jako elementy uruchamiające pożądane procesy i prowadzące do osiągnięcia wyznaczonych zmian oraz celów.

Praca procesowa pozwala dostosować przebieg i harmonogram działań do realnej sytuacji.

Pracę taką można zaplanować według klucza reakcji na – charakterystyczną dla każdego systemu – pętlę osłabiającą działania związane z osiąganiem celu.

Wykorzystując nasze sprawdzone w pracy nad zmianą systemową Know How, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu rezultaty w postaci zarówno zaimplementowania zmian w systemie zarządzania operacyjnego, jak i - związanego z powyższym -  zwiększenia zaangażowania menedżerów i podległych zespołów, uzyskania poczucia współuczestnictwa i wpływu na organizację pracowników ją tworzących.

Działania doradczo - szkoleniowe w zaproponowanym modelu koncentrują się w trzech obszarach i mają charakter:

  1. Warsztatowej pracy z menedżerami we wskazanym obszarze kompetencyjnym,
  2. Procesu uczenia się oraz rozwijania porozumienia w oparciu o doświadczenia interpersonalne w ramach grupy współpracowników – menedżerów wyższego i niższego szczebla
  3. Pracy indywidualnej – sesji treningowych, coachingów, treningów on-the-job w wybranych codziennych działaniach i kompetencjach w ramach systemu firmowego

Tym samym efektem zachodzących zmian są nie tylko zdobywane kompetencje odnoszące się do ściśle wskazanych umiejętności związanych ze stanowiskiem pracy czy pełnioną funkcją,  lecz także głęboko idące przekształcenia dotyczące postaw, zaangażowania i tak zwanych umiejętności miękkich – komunikacji ze współpracownikami,  porozumienia między ludźmi (działami), rozwiązywania konfliktów, zrozumienia dla innych, wzrostu motywacji, współdziałania. W tego typu procesie nasza firma szkoleniowa w określonym czasie i na bieżąco reaguje na potrzeby związane ze zmianami w firmie.

 

Możliwe obszary pracy:

 

Obszar kompetencji handlowych